Pierwsze wrażenia z krótkiej jazdy na nowiutkim MBP T1002VX.
Finalny test motocykla:
Dane techniczne:
Silnik:
- Typ silnika: Chłodzony cieczą, 2-cylindrowy, 4-suwowy, 4-zaworowy
- Pojemność skokowa (cm³): 997 cm³
- Moc maksymalna (KM/obr./min.): 87,2KM @ 7500 rpm
- Max. moment obrotowy (N*M/obr./min.): 89 Nm @ 525 rpm
Podwozie:
- Skrzynia biegów: Sprzęgło wielotarczowe w kąpieli olejowej, 6 biegów, napęd łańcuchowy
- Przednie zawieszenie: KYB, 43mm Upside Down, 183,8 mm skoku, regulacja tłumienia odbicia
- Tylne zawieszenie: Amortyzator Multi-link, regulacja napięci a wstępnego i tłumienia odbicia, skok 177,4 mm
- Hamulec przedni: 2 x 320 mm , zacisk J.Juan, czterotłoczkowy, montowany radialnie
- Hamulec Tylny: 260 mm, 1-tłokowym zacisk J.Juan
- ABS: Bosch, dwukanałowy, wyłączenie poprzez tryb Off-road
Wymiary:
- Długość/Szerokość/Wysokość(mm): 2313 / 931 / 1475
- Rozstaw osi: 1581mm
- Masa własna (kg): 265 kg
- Wysokość siedziska (mm): 820 mm
- Prześwit (mm): 190 mm
- Pojemność zbiornika paliwa (l): 20 l
- Spalanie: ~7l/100km w trakcie testu
Galeria:







