Pierwsza z maszyn od Morbidelli MBP w moich rękach, ale na pewno nie ostatnia. Marka której zdecydowanie trzeba się przyglądnąć. Nie chodzi tu o fakt, że jest jakoś genialnie wykonana, zaprojektowana czy wyceniona. Jest to po prostu solidnie wyglądający motocykl, bardzo poprawnie działający, zwłaszcza mając na uwadze fakt, że to pierwsza tak duża pojemność z państwa środka. Zapowiada się dobrze, w kontekście bliskiej premiery modelu turystycznego z tym samym silnikiem.
Przyglądnijcie się więc ze mną, co ma do zaoferowania MBP C1002V:
Dane techniczne
Silnik:
Podwozie:
- Skrzynia biegów: Sprzęgło wielotarczowe w kąpieli olejowej, 6 biegów, napęd paskiem
- Przednie zawieszenie: KYB, teleskopowe, upside down, 137 mm skoku
- Tylne zawieszenie: Mono-shock Pro-link, regulowany , 52,5 mm skoku
- Opony (przód/tył):130/70-18″ , 240/40-18″
- Hamulec przedni: 2x 320 mm tarcza, zacisk 4-tłoczkowy radialny
- Hamulec Tylny: 300 mm tarcza, zacisk dwu tłoczkowy
- ABS: dwukanałowy
Wymiary:
- Masa własna (kg): 268 kg
- Wysokość siedziska (mm): 680 mm
- Prześwit (mm): 150 mm
- Rozstaw osi: 1665 mm
- Wymiary (dł. x szer. x wys.) (mm): 2380 x 918 x 1135 mm
- Pojemność zbiornika paliwa (l): 22
Strona producenta: MBP