Pierwsze wrażenia i detale nowego CFMoto, na gorąco tuż po wyjęciu z kontenera.
Na dalsze wrażenia mam nadzieje przyjdzie niebawem czas, i będę mógł pokazać pełne wrażenia z jazdy tym motocykle. W pierwszych wrażeniach zapowiada się nieźle, cena wydaje się nie być przesadzona, ot kolejny ciekawy konkurent dla „typowych” przedstawicieli rynku.
Dane techniczne:
Silnik:
- Typ silnika: Chłodzony cieczą, 2-cylindrowy, 4-suwowy, 4-zaworowy na cylinder, DOHC, wykorbienie 270
- Pojemność skokowa (cm³): 799 cm³
- Moc maksymalna (KM/obr./min.): 95KM @ 8500 rpm
- Max. moment obrotowy (N*M/obr./min.): 87 Nm @ 6750 rpm
Podwozie:
- Skrzynia biegów: Sprzęgło wielotarczowe w kąpieli olejowej, 6 biegów, napęd łańcuchem, quickshifter
- Przednie zawieszenie: UDS, KYB, średnica 48mm, skok 230 mm, pełna regulacja
- Tylne zawieszenie: centralny KYB, 230mm skoku, napięcie wstępne, kompresja i odbicie
- Hamulec przedni: 2x320mm, 4-tłokowy zacisk radialny, J.Juan
- Hamulec Tylny: 260mm, 2-tłokowy zacisk, J.Juan
- ABS dwukanałowy, odłączany na tył,cornering abs, kontrola trakcji 6D, odłączana, producent Bosch,
- Koło przód: 90/90-21, bezdętkowa
- Koło tył: 150/70-18, bezdętkowa
Wymiary:
- Długość/Szerokość/Wysokość(mm): 2288 / 945 / 1426
- Rozstaw osi: 1530 mm
- Masa własna (kg): 220kg
- Wysokość siedziska (mm): standard 870 mm, można obniżyć na 830 na zwieszeniu,
- Pojemność zbiornika paliwa (l): 22,5 l ( + możliwość akcesoryjnego zbiornika na 8l )
- Spalanie: ~5l/100km
Galeria:













