Przed wami tym razem CF Moto 800 MT, tu konkretnie w wersji podstawowej, czyli Touring.
Morocykl ten dostępny jest w trzech wersjach. Przedstawiany tu Touring na felgach szprychowych, Sport na felgach aluminiowych 2×17″. Oraz najdroższej, co za tym idzie najlepiej wyposażonej Explorer.
Na 2025 zapowiadana jest również, mocno off-roadowa wersja MT-X, o której też już pisałem TUTAJ.
Wraz z tą wersją podejżewam wejście liftingowej wersji, którą CFMoto pokazało na targach Eicma2024.
Dane techniczne:
Silnik:
- Typ silnika: Chłodzony cieczą, 2-cylindrowy, 4-suwowy, 4-zaworowy na cylinder, DOHC
- Pojemność skokowa (cm³): 799 cm³
- Moc maksymalna (KM/obr./min.): 91KM @ 9250 rpm
- Max. moment obrotowy (N*M/obr./min.): 75 Nm @ 8000 rpm
Podwozie:
- Skrzynia biegów: Sprzęgło wielotarczowe w kąpieli olejowej, 6 biegów, napęd łańcuchem
- Przednie zawieszenie: KYB Upside Down, 160 mm skoku z regulacją
- Tylne zawieszenie: Pojedynczy amortyzator gazowy, skok 150mm z regulacją
- Hamulec przedni: 2 x 320 mm , zacisk czterotłoczkowy, montowany radialnie J.Juan
- Hamulec Tylny: 240 mm, 2-tłokowy zacisk, J.Juan
- ABS dwukanałowy
- Koło przód: 110/80-19, felga bezdętkowa szprychowana
- Koło tył: 150/70-17, bezdętkowa szprychowana
Wymiary:
- Długość/Szerokość/Wysokość(mm): 2234 / 853 / 1277
- Rozstaw osi: 1531 mm
- Masa własna (kg): 231 kg
- Wysokość siedziska (mm): 825 mm
- Pojemność zbiornika paliwa (l): 19 l
- Spalanie: ~2,5l/100km
Galeria:










