Dziś zapraszam was na wywiad, a właściwie luźną pogadankę z Kubą, twórcą bardzo ciekawego tworu jednośladowego. Oryginał to Regal Raptor Daytona 350, z którego na tą chwilę pozostały właściwie tylko silnik i koła.
Reszta to kompilacja mniej lub bardziej przmyślanych elementów. Chodzi mi tu, torchę o ideę budowy customów. Jest wstępne założenie którego się trzymamy, ale w trakcie procesu tworzenia wpadają kolejne pomysły, przytrafiają się kolejne inspiracje. Tak powstaje maszyna jedyna w swoim rodzaju, i zwłaszcza w pokazanym tu przykładze, wygląda jak odzwierciedlenie charakteru właściciela.
Przypadkowe inspiracje, to rzecz która przydażyła się tuż po naszym spotkaniu. W drodze powrotnej Kubie rozkręciła się dżwignia zmiany biegów. Element znany każdemu właścicielowi Junaka M16 ( i pochodnych ). Wygląda ładnie, działa tragicznie i rozkręca się nagminnie. To pretekst, by dźwignię skrzyni przerobić na „suiside shifter” 🙂
Historii przeróbek, anegdot związanych z pomysłami na przeróbki jest tu cała masa, a to nie koniec projektu, któremu z przyjemnością, będę się przyglądał.