Niby znany, bo patrząc na niego wiemy że gdzieś już to widzieliśmy. Przy bliższym poznaniu wychodzi, że to jednak trochę nowy motocykl. Odświeżony wygląd, poprawiony silnik, i kilka mniej lub bardziej istotnych zmian, tworzących naprawdę fajnego turystyka na kat. A2, stanowiącego godną, budżetową konkurencję dla motocykli Voge DSX525 lub Hondy CB500X/NX500
Dane techniczne QJ Motor SRT 550x:
SILNIK
- TYP: Dwucylindrowy rzędowy silnik, 8 zaworów, DOHC, chłodzony cieczą
- POJEMNOŚĆ SKOKOWA: 554 cm3
- MAKSYMALNA MOC: 35 kW (47 KM) / 7500 rpm
- MAKS. MOMENT OBR.: 51 Nm / 5500 rpm
- UKŁAD PALIWOWY: EFI
- ROZRUCH: Elektryczny
- SPRZĘGŁO: Mokre, wielotarczowe
- SKRZYNIA BIEGÓW: 6 biegów
PODWOZIE
- ZAWIESZENIE PRZÓD: Upside-down,
- ZAWIESZENIE TYŁ: monoshock
- PRZEŚWIT: 220mm
- OPONA PRZÓD: 110/80-19
- OPONA TYŁ: 150/60-17
- HAMULEC PRZÓD: Podwójny tarczowy 320mm z ABS
- HAMULEC TYŁ: Tarczowy 260mm z ABS
WYMIARY
- DŁ. x SZER. x WYS.: 2220 x 925 x 1480 mm
- ROZSTAW OSI: 1505 mm
- WYSOKOŚĆ SIEDZISKA: 820 mm
- WAGA: 235 kg (Gotowy do jazdy)
- ZBIORNIK PALIWA: 19,5 L
Jeśli interesują cię inne modele QJ Motor, Sprawdź też test SRT800, SVT650x, SRK 700!